MÜSİAD Akademi’nin ilk eğitim programı “Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama”, eğitimi Uluslararası Sosyal Medya Derneği (USMED) iş birliği ile MÜSİAD Genel Merkezi’nde gerçekleştirildi.
MÜSİAD Akademi’nin ilk eğitim programı “Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama”, eğitimi Uluslararası Sosyal Medya Derneği (USMED) iş birliği ile MÜSİAD Genel Merkezi’nde gerçekleştirildi. Etkinlikte USMED Başkanı Said Ercan ve YK Üyesi Dr. Murat Dağıtmaç katılımcılara sosyal medya kullanımı, reklamcılık, dijital pazarlama ve sosyal medyanın geleceğine ilişkin eğitim verdi.
Programda konuşan Said Ercan, sosyal medya ve dijital dönüşüm konularında değerlendirmede bulundu. Sunumunda dijitalleşen dünya ve değişen trendlere değinen Ercan, sosyal medyanın oluşturduğu tehditleri ve konuyla ilgili önerilerini aktardı.
Programın son bölümünde ise Yıldız Teknik Üniversitesi Öğr. Üyesi Dr. Murat Dağıtmaç, "Sosyal Medya ve Kişisel-Kurumsal Markalaşma" başlıklı bir sunum gerçekleştirdi. Gelişen teknoloji ve markalaşma konuları hakkında tecrübelerini aktaran Dağıtmaç, yapay zekanın gelecekte yol açacağı değişimler, yapay zeka ile birlikte değişen sektörler ve pazarlama anlayışı hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Program, katılımcılarla yapılan yarışma ve hediye takdimi ile sona erdi.